2013. március 15., péntek

A hozzád illő kutya

Ez a ,,cikk"  főleg azoknak szól akiknek nincs kutyájuk, de választaniuk kéne. Hát,..milyen is lenne egy hozzád illő bozontos szaglászó barát?
Fogj  papírt, cerkát, radírt, és töltsd ki a tesztet, én meg nem külön fajtát írok, hanem hogy milyen természetű kutyus lenne jó neked:

1.)      Mit csinálsz legtöbbet szabadidődben:
a) Főleg TV-zek , keveset vagyok szabadban
b) Nagyon sokat vagyok kint a szabadban, keveset vagyok bent a házban
c) Itt-is ott-is sokat vagyok, úgy osztom be a napomat, hogy mind a kettő beleférjen


2.)     Van már valamilyen állatod?
a) Nem
b) Igen
c) Volt


3.) Ha van vagy volt háziállatod, hogy gondoztad?
a) Legtöbbször a szüleim etették, itatták, fésülték stb. ...
b) Mindig én gondoztam, kivéve ha kirándulni mentünk
c) Valamikor én, valamikor a szüleim gondozták


3.)    Mivel etetnéd a kutyádat?
a) hússal
b) kutyatáppal, méghozzá a legjobb fajtából amit találok
c) hússal vagy kutyatáppal


4.)    Mennyit játszanál vele egy nap?
a) maximum fél órát
b) minimum 1 órát
c) körülbelül egy órát






Ha a legtöbb válaszod a, akkor a hozzád illő kutya  valami nyugodt fajta, mint például az amerikai, vagy angol bulldog, vagy ilyesfajta nyugodt kutyusok! 
Ő itt egy kis amerikai bulldog kölyök! 
Hát nem édes?!




Ha a legtöbb válaszod b, akkor a hozzád illő kutya valami nagyon élénk, és okos, és nagytestű fajta, mint például a pitbull vagy a dobermann vagy a dán dog, német dog, vagy a közepes méretű agarak, akik nagyon élénk fajták...
Nagyon édes fajta a pitbull, sokan félnek tőlük,
pedig ő is szeretetre méltó kutyus!
(Cesar Millan kutyája: Junior, a pitbull)


Ha a legtöbb válaszod c, akkor a hozzád illő kutya valami házba is, kertbe is tartható kutya, mint például a beagle.
Ő itt egy tündéri beagle kutyus


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése